2014. március 3., hétfő

Suta válaszok

Csak bámulom ezt a fáradt-égszínű pocsolyát a lábam előtt, és ki tudja, miért, de nem tudom átlépni. Mintha a talpam a betonhoz ragadt volna, a kétely és ijedtség kesernyésen édes, vörös földillatától terhes szemcsék táncolnak a szemem előtt. Ilyenkor elvesztem a kontrollt. A játszótér kopott zöld körhintája csak forog és forog, én a korlátot markolnám egyre, még akkor is, ha tudom, hogy a fém szaga pillanatok alatt a bőröm alá bújik, és alig akar majd távozni… le fogok repülni. Vagy rosszul leszek.
De nem is tudom, ettől félek-e vagy a csattanástól… vagy a fájdalomtól. Hogy nem voltam képes rá, nem voltam elég jó, nem vagyok elég.
Jobb lenne, ha ezek csak megtörténnének, még ha nem is jó a vége, fuss el véle – mielőtt egyáltalán ezek a makacs gondolatmorzsák rágni kezdenének.
Kimerültem. Minden mozdulat nehéz, lefelé húz, a kiállhatatlan, nem távozó fájdalom a derekamban. Olyan egyszerű lenne engedelmeskedni, finoman meghajolni, mint a tavasz zsongó rügyeitől duzzadó ágnak…
De nem lehet, ugye? Egyszerűen csak nem, és kész.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése