2015. január 26., hétfő

Elengedés

Hajlamos vagyok rá, hogy törött üvegcserepeket szorongassak a markomban, mert valaha szerettem egy arcot, aki minden reggel rám mosolygott ebben a tükörben. Vérpöttyöket hagyok magam után a boltban, a fehérre maszatolt falakon, a foltossá színeződött kávéscsészék peremén. Elmesélnék egy fél életet. Hordozlak benneteket; akárhová fordulok, üres, kopott szélű űr kísér, mert ti már régen kitéptétek magatokat az én valóságomból. Én pedig olyan nehezen tudom elengedni ruhátok szegélyének megnyugtató tapintását... Érzem a hajatok illatát, még látom, amikor a szemetek sarkában lassan pislákolva ébred a hajnal. Nem vagyok elég erős, hogy végképp kiradírozzalak. Nem hiszek az ilyen drasztikus változtatásokban, hogy egy óvatlan pillanatban elmetszek minden eret és rostot, ami összeköt két szívet.
Játsszuk, hogy elengedek egy léggömböt. Az egésznek a lényege, hogy nem tudom, hol köt ki végül, de már nem is akarom. Hogy a zsineggel együtt a törődést is megszüntetem.
Még össze kell fércelnem ezeket a nyílt sebeket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése