2014. február 24., hétfő

Helyettesítő névmás

Nem tudok mindig erős lenni, annyira elfáradtam már. Ott az a keserű fájdalom a hátam jobb oldalán mardos, és nem akar múlni… újra és újra kihúzom magam, amikor jön valami. Az éjjel csendjében lopózik, vagy bombaként robban, vakító szín-és fényjátékkal…
 Tovább feszül, egyre tovább. Van, amikor eljátszom a gondolattal, hogy milyen jó lenne a sarokba kuporodni, lehunyni a szemem, és mindent csak úgy elhessegetni, mérgezzen mást… de nem ilyen vagyok. Belém marják magukat, húst és bőrt tépnek, szaggatnak, és néha, amikor azt gondolom, kihúztam a tüskét… igazából csak beletörtem. Ma is begyulladt egy seb, és még mindig éget. Vörös, de én mégis szürkében látok. Ugyanazokat a köröket futom, amelyek nem vezetnek sehová. Még csak nem is szépek.
Olyan fárasztó mindig erősnek maradni. Érted és érted is az akarok lenni. Meg őérte, és helyette is. Mint mindig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése